[O1] Problem z funkcją SAFE

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kleofas
    Classic
    • 2010
    • 4

    [O1] Problem z funkcją SAFE

    znalazłem coś takiego:

    Jak widać na niżej przedstawionych fotkach że są ubytki na łopatkach cześci wylotowej, wynikiem czego mogło być przeładowywanie turbiny - czy jest sens czyścić ta turbinę z nagaru jaki powstał na korpusie części wylotowej i kierownicach czy regenerować turbinę gdzie koszt to ok. 800zł Dodam ze tu...


    Co prawda to na forum passata ale turbo jest takie same...

    Opis genialny, ale trzeba tez mieć pojecie co się robi.

    Jeżeli nie wiesz - nie dotykaj - tak będzie lepiej
  • piotrek1926
    Classic
    • 2009
    • 15

    #2
    [O1] Problem z funkcją SAFE

    Po zakupie skodzianka była bez alarmu. Gdy zamykałem autko z kluczyka to dioda przy rygielku od strony kierowcy migała. Po zamontowaniu niefabrycznego alarmu przy zamykaniu z pilota dioda się nie zapala. Proszę o pomysły jak połączyć te dwie rzeczy, działało odpowiednio.

    Komentarz

    • markom
      Drive
      • 2007
      • 93

      #3
      Podłącz się bezpośrednio pod przewody przy wkładce zamka. Jeden jest do zamykania a drugi do otwierania. Powinno wówczas działać prawidłowo
      Lichy

      Komentarz

      • panda79
        Drive
        • 2009
        • 45

        #4
        A który masz rok autka u mnie prawidłowe podłączenie alarmu do central zamka bezpośrednio pod moduł komfortu uruchamia także diodę w drzwiach kierowcy mam rok 2000.
        Jak cos to sprawdzę jutro kolory przewodów od central zamka przy module komfortu, bo nie pamiętam teraz
        Pierwsza Octavia i myśle że nie ostatnia

        Komentarz

        • piotrek1926
          Classic
          • 2009
          • 15

          #5
          rok 1999

          Komentarz

          • panda79
            Drive
            • 2009
            • 45

            #6
            Przepraszam ale dzisiaj nie miałem czasu jutro odpowiem
            Pierwsza Octavia i myśle że nie ostatnia

            Komentarz

            • 12V
              Classic
              • 2010
              • 30

              #7
              jedz do tego co ci alarm montowal niech przestawi impulsy sterujace zamkiem
              autoalarmy,zestawy glosnomowiace,systemy alarmowe do budynkow

              Komentarz

              • panda79
                Drive
                • 2009
                • 45

                #8
                Witam znalazłem trochę czasu wiec opisze jak najprościej podłączyć centralny zamek.
                W modelach 1999 i 2000 występowały dwa rodzaje tzw. Modułów komfortu, starszy komunikował się z siłownikami w poszczególnych drzwiach drogą analogową natomiast nowszy posiada w każdych drzwiach dodatkowy moduł sterujący, które to moduły kontaktują się z modułem komfortu za pomocą sieci CAN tj. cyfrowo. Moduł komfortu znajduje się pod zegarami po lewej stronie kolumny kierowniczej najprostszy sposób żeby je rozróżnić to to,że do starego idzie 40 kabli a do nowego na CAN-busie 25 kabli.
                W starym typie przewodami, pod które trzeba się podłączyć z alarmem to kable w kostce A pin 10 biało niebieski oraz pin 2 czarno niebieski, kostka A ma 21 kabli.
                W nowym typie w kostce A pin 2 biało niebieski oraz pin 4 czarno niebieski, kostka A ma 20 kabli.
                Żeby sprawdzić czy aby na pewno wszystko będzie działać jak należy przed podłączeniem czegokolwiek wystarczy używając zwykłej próbówki z żarówką 12V zewrzeć na moment opisane wyżej przewody z masą. Zamek centralny powinien zamykać się i otwierać oraz po zamknięciu dioda w drzwiach kierowcy powinna migać. Podczas tej próby trzeba upozorować zatrzaśniecie zamka w drzwiach kierowcy wtedy moduł będzie widział, że drzwi są zamknięte.
                Powodzenia w próbach mam nadzieje, że te informacje się przydadzą. Pozdrawiam.
                Pierwsza Octavia i myśle że nie ostatnia

                Komentarz

                Pracuję...